Розважальна ігрова програма «Веселунчики»


Мета:
сприяти зміцненню дружніх стосунків між вихованцями в загонах та в таборі;
розвивати кмітливість, творчі здібності;
ховувати товариськість, почуття згуртованості, готовність підтримувати один одного.

Хід заходу

Привітання ведучого з дітьми, оголошення назви та мети заходу.
1. Гра «Давайте знайомитись!»
  • Уважно слухайте, не пропустіть своїх імен, виконуйте вказані рухи.
Зараз з вами ми пограємось,
і хто прийшов до нас, дізнаємось.
Нумо Каті, Ані, Соні,
всі поплескайте в долоні!
А Сашки, Андрійки, Вані,
дружно тупайте ногами!
Піднімайте руки вгору
Даші, Насті, Юри, Роми.
Якщо є Максими, Слави,
помахайте нам руками.
Всі Олени та Наталки
головами похитайте.
Якщо є Данили, Христі,
хай вклоняться, як артисти.
А Микити і Богдани
хай поплигають зайцями.
Якщо є Поліни, Юлі,
хай кукують, мов зозулі.
Якщо Кирили мене чують,
нехай в присядку затанцюють.
Як прийшло дітей багато.
Всіх мені і не назвати.
Тому ті, чиє ім’я
ще не називала я,
дуже голосно кричіть
і своє ім’я назвіть.
От тепер усіх ми знаєм –
своє свято починаєм!

2. Гра «Скільки разом нас зібралось!»

Ведучий пропонує об'єднатись у  групи і зайняти вказані місця на майданчику (справа, посередині, зліва). Н-д:
- хлопці і дівчата;
- ті, хто любить математику, фізкультуру, читання;
- ті, хто у сім'ї один, у кого є тільки брат; у кого є тільки сестра;
- ті, хто народився взимку, навесні, влітку, восени.
Ці вказані останнього разу чотири групи стають в  чотири колони по одному, згинаються вперед, праву руку просовують між своїми ногами назад, а лівою рукою беруть праву руку попереднього учасника. Треба таким чином зробити 15 стрибків уперед. Команда, яка втримається і не розірветься, сильніша. Їм оплески.

3. Гра «На різні голоси»
Діти за ведучим повторюють кричалку.
  • Я люблю... табір свій... Він найкращий... на землі...
Далі ведучий пропонує прокричати ці ж слова, як різні персонажі. А саме: як оперний співак; як людина, яку ужалила оса; як учень, який отримав «2»; як спортсмен, який щойно став чемпіоном олімпійських ігор; як учитель, який диктує диктант тощо.

4. Гра   «Є у мене паровозик!»
Кожна паралель загонів утворює по два кола: внутрішній (дівчата) – це "гудки", а зовнішній (хлопці) – "двигуни". Кола рухаються у протилежних напрямках. Ліва рука кожного лежить на плечі у попереднього, а правою "гудки" показують рух, наче смикають за мотузку вниз, а "двигуни" – колові рухи, наче крутяться колеса паровозика. Повторюють за ведучим кожну фразу і вигукують: "гудки" – ТУ- ТУ! А "двигуни" – ЧУХ – ЧУХ!

Ведуча:
Є у мене паровозик.
Діти:
Є у мене паровозик. ТУ – ТУ, ЧУХ – ЧУХ!
Він мене по колу возить.
Пічка є і є труба.
А попереду – ліхтар.
Відправляємось з вокзалу.
У вокзалі є три зали.
Ми поїдем до Парижу.
Ну, а може, трохи ближче.
Ось закрапав літній дощик.
І застряг наш паровозик.
Стоїмо ми у калюжі.
Повертатись треба, друзі.
( А тепер в сі рухаються задом наперед.)
Є у мене паровозик. ТУ – ТУ, ЧУХ – ЧУХ!
Він мене по колу возить.
Пічка є і є труба.
А попереду – ліхтар.
Повернемось до вокзалу.
У вокзалі є три зали.
Не поїдем до Парижу.
Ну, а може, трохи ближче.
Як скінчиться літній дощик.
Знову сядем в паровозик.

5. Гра «Зоопарк»
З кожного загону викликати по кілька гравців, які утворюють 4 кола. Грають у 2 етапи.
(Проводиться на траві або м'якому покритті).

І етап. Грають дівчатка.
Вожаті кожному учаснику в  колі на вухо шепочуть різні назви тварин. Далі всі кладуть руки на плечі один одному. Коли ведучий починає розповідь і промовляє назву будь-якої тварини, то ця «тваринка» повинна піджати ноги, а сусіди мають утримати її на своїх плечах.

ІІ етап. Грають хлопчики.
Вожаті кожному на вухо шепочуть одну й ту ж назву, н-д «лев». Коли ведучий у розповіді назве лева, то всі впадуть.

Розповідь може бути такою:
  • У неділю вранці ми з мамою, татом, котом, собакою та папугою вирушили в зоопарк. На озері було чимало птахів: пелікани, лебеді, чаплі, гуси, качки. Далі у вольєрах ми бачили ведмедя, вовка, лисицю, кабанів, мавп. А за високим парканом поважно походжав лев...
6. Гра «Портрет нашого вчителя».

Формуються команди по 5 учасників з кожного загону. На повітряній кульці діти маркером по черзі малюють очі, брови, ніс, рот, зачіску, щоб було схоже на вчителя свого класу.

7. Гра «Салат Олів’є»
Кожен загін отримує назву одного з інгрідієнтів салата або кухонного приладдя, потрібного для приготування  олів’є . Ведучий розказує рецепт і послідовність приготування салата. Почувши свою назву, загін разом виконує умовний рух. Н-д:
ніж – присісти;
миска – плеснути в долоні;
картопля – покрутитись;
огірок – тупнути;
яйце – підстрибнути;
ковбаса – руки вгору;
горошок – нахилитись вліво та вправо;
майонез – нахилитись вперед та назад.

Слова ведучого можуть бути такими:
  • Для приготування олів'є візьміть картоплю, огірки, яйця, ковбасу, горошок та майонез. Візьміть каструлю, налийте води, поставте на вогонь. Як вода закипить, покладіть в каструлю картоплю та яйця. Відваріть картоплю та яйця, охолодіть їх. Візьміть Миску та ніж. Дрібно наріжте картоплю. Потім покришіть яйця. Далі займіться нарізанням огірків та ковбаси. Відкрийте банку з горошком та злийте юшку. У миску покладіть нарізані картоплю, яйця, ковбасу, огірки та висипте горошок. Додайте до всього майонез. Ложкою змішайте подрібнені яйця, ковбасу, картоплю, огірки та горошок, щоб усе рівномірно змастилося майонезом. Пригостіть друзів салатом олів'є, який ви приготували з горошку, картоплі, ковбаси, яєць та огірків.
 Бажано, щоб ведучий далі й далі пришвидшував темп розповіді.

8. Пісня – гра «Якщо весело живеться...»
Діти виконують рухи за вожатими.

Оголошення закінчення розваги. Хто став веселішим і дружнішим, має показати великий палець догори і прокричати "Во!". Чий настрій не піднявся чи навпаки погіршився, повинен зробити рух великим пальцем донизу і вигукнути !У-у-у!". Підсумувати, кого більше.

1 коментар: