Метою уроку було дати учням уявлення про причини сезонних змін у природі; формувати знання про ознаки зими в неживій природі, особливості зимівлі деяких тварин; розширити знання про правила безпеки взимку; виховувати інтерес до пізнання природи.
Діти мали змогу дізнатись відповіді на питання, які їх цікавлять, а саме:
- Чому настає зима?
- Чим відрізняються календарна, астрономічна та фенологічна зима?
- Як утворюються сніжинки?
- Чим небезпечна зимова погода?
- Які тварини не знають зими?
- Які витвори мистецтва можна виготовити зі снігу?
Урок містив 6 розгорток з предметів, явищ та практик: природознавство, математика, основи здоров’я, літературне читання, розвиток продуктивного мислення та образотворче мистецтво.
На уроці не було «лекцій». Між вчителем та учнями відбувався діалог, діти працювали у групах та самостійно, брали участь у змаганнях та дидактичних іграх. Цікаві пізнавальні відео та мультимедійна презентація вдало доповнили поданий матеріал, дали змогу уявити предмети та явища більш повно і точно.
Переглянути розробку уроку можна ТУТ .
Немає коментарів:
Дописати коментар